Ara
PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

MİSYON - VİZYON

04.03.2022 08:20

Misyon:

Bilgi ve iletişim çağında, tüm sektörlerin ihtiyaç duyduğu, araştırmayı, planlamayı, uygulamayı ve değerlendirmeyi yapabilen, halkla ilişkilerin teorik ilerlemelerine vakıf, uygulamaya dönük teknolojileri kullanabilen, iletişim becerilerine sahip uzmanlar yetiştirmek.

Vizyon:

Dünyada hızla gelişen bilişim teknolojilerinin, değişen yönetim anlayışlarının, rekabet koşullarında gün geçtikçe daha fazla ihtiyaç duyulan örgüt çevre ilişkilerinin kurulması konusunda gelişen yeni yaklaşımların ve uygulamaların ön gördüğü halkla ilişkiler anlayışına uygun çalışmaları yaparak, iletişim alanında çağın beklentilerine hem teorik hem de uygulama yönünden hazır olmak.

Hızlı Erişim